Synology Next Business Day és Support Pack bővített garanciával kapcsolatos információk
A hivatalos Synology rendszerépítő partnereknél opcionálisan megvásárolható, bővített garanciát nem a Synology maga, hanem partnere, a komoly ilyen irányú múlttal rendelkező Technogroup nyújtja, akik Ausztria, Németország és Svájc után immár Magyarországon is tudják vállalni a gyors, széleskörű és magas szintű szolgáltatásokat. A Technogroupnál a Synology mellett a legnagyobb szervergyártók (HPE, DELL EMC, IBM, CISCO, Fujitsu, NetApp, Supermicro...) eszközeihez is elérhetők ugyanezek a csomagok.
Termékinformációk:
NBD – következő munkanapi cseregarancia
Ez a szolgáltatásszint megállapodás (SLA) a hibás termék következő munkanapi cseréjét (NBD) tartalmazza, melynek keretében hétfőtől péntekig 7:00 és 20:00 között adható le hibajelentés. Délután 15 óráig leadott hibajelentés esetén tudják a következő munkanapi érkezést biztosítani. Ilyenkor csak az eszköz jön futárral, kiszállás nem történik. Ebben a HDD és SSD nincs benne, arra a Support Pack csomag választandó!
A csomag a vásárlást követő 1 hónapon belül aktiválandó a Technogroup portálján a végfelhasználó által: link
Az 5/13 NBD SLA az alábbi modellekre kérhető:
- DS1823xs+, DS3622xs+
- RS822+, RS822RP+, RS1221+, RS1221RP+, RS2423+, RS2423RP+, RS2821RP+, RS3621RPxs, RS3621xs+, RS4021xs+
- FS2500, FS3410, FS3600, FS6400
- SA3410, SA3610, SA6400, SA3200D, SA3400D
- UC3200, UC3400
- HD6500
A NAS-sal egyszerre vásárolt alábbi komponensek is beletartoznak a garanciába:
- PCIe adapterek (M2D18, M2D20, E10G18-T1, E10G18-T2, E10M20-T1, E10G21-F2, E25G21-F2)
- külső bővítők (DX517, RX418, RX1217, RX1217RP, RX1217sas, RX2417sas, RXD1219SAS, FX2421, FXC17, RX6022sas)
- memóriák (D4RD-2666-16G, D4EC-2666-16G, D4RD-2666-32G, RARG2133DDR4-16GB, D4NESO-2666-4G, RAMRG2133DDR4-32GB, D4EC-2400-16G, D4ECSO-2666-16G, D4ES01-8G, D4EC-2666-8G, D4ER01-16G, D4ES01-8G, D4EU01-4G)
Support Pack – támogatási csomag
Az alap a Support Pack standard, mely 2–5 év közötti időtartamban, 500 és 65 000 EUR közötti rendszerértékhez választható.
A rendszer összértékének a NAS és az összes benne található vagy hozzácsatolt részegységnek (merevlemezek, bővítőkártyák, memóriák, bővítőegységek) együttes bekerülési értéke számít, ami euróban van megadva.
A szolgáltatásszint (SLA) 3 féle lehet:
- 7/24 rendelkezésre állású, 4 órás kiérkezéssel
- 5/13 rendelkezésre állású, 4 órás kiérkezéssel
- 5/13 rendelkezésre állású, NBD kiérkezéssel
Az 5/13 SLA keretében hétfőtől péntekig 7:00 és 20:00 között adható le hibajelentés. Délután 15 óráig leadott hibajelentés esetén tudják a következő munkanapi érkezést biztosítani.
Itt (a POB opció kivételével) szerviztechnikus is érkezik a vállalt időn belül, kivéve, ha csak merevlemez meghibásodásáról van szó, akkor elképzelhető, hogy csak az alkatrészt küldik.
A csomag a vásárlást követő 1 hónapon belül aktiválandó a Technogroup portálján a végfelhasználó által: link
Opciók:
- DMR (Defective Media Retention) – hibás adathordozó visszatartás
- OWB (Labour Only) – csak szerviz biztosított, az alkatrészt az ügyfél biztosítja
- POB (Parts Only) – csak az alkatrész biztosított, technikus nélkül
Support Pack kombinációk és termékkódok:
- DMR (DMSSP)
- Standard (SSP)
- POB DMR (DMPOSSP)
- OWB DMR (DMOWSSP)
- POB (POSSP)
- OWB (OWSSP)
Post Warranty
Az alap Support Pack az 5 éven túl a Post Warranty csomaggal hosszabbítható: 1 vagy 2 évvel, 500 és 45 000 EUR között, több lépcsőben. Ez a csomag használt rendszerekhez is igényelhető, de előzetes konzultáció és jóváhagyás szükséges.
Üzleti feltételek:
Support Pack és NBD csomag csak új NAS-sal és komponensekkel egyidőben vásárolható (kivéve Post Warranty csomag). Minden rendszerhez külön csomag vásárlása szükséges.
Technogroup technikai segítségnyújtás: link
|