Synology Next Business Day és Support Pack bővített garanciával kapcsolatos információk


A hivatalos Synology rendszerépítő partnereknél opcionálisan megvásárolható, bővített garanciát nem a Synology maga, hanem partnere, a komoly ilyen irányú múlttal rendelkező Technogroup nyújtja, akik Ausztria, Németország és Svájc után immár Magyarországon is tudják vállalni a gyors, széleskörű és magas szintű szolgáltatásokat. A Technogroupnál a Synology mellett a legnagyobb szervergyártók (HPE, DELL EMC, IBM, CISCO, Fujitsu, NetApp, Supermicro...) eszközeihez is elérhetők ugyanezek a csomagok.

Termékinformációk:

NBD – következő munkanapi cseregarancia

Ez a szolgáltatásszint megállapodás (SLA) a hibás termék következő munkanapi cseréjét (NBD) tartalmazza, melynek keretében hétfőtől péntekig 7:00 és 20:00 között adható le hibajelentés. Délután 15 óráig leadott hibajelentés esetén tudják a következő munkanapi érkezést biztosítani. Ilyenkor csak az eszköz jön futárral, kiszállás nem történik. Ebben a HDD és SSD nincs benne, arra a Support Pack csomag választandó!
A csomag a vásárlást követő 1 hónapon belül aktiválandó a Technogroup portálján a végfelhasználó által: link

Az 5/13 NBD SLA az alábbi modellekre kérhető:

  • DS1621xs+, DS3622xs+, RS820+, RS820RP+, RS1221+, RS1221RP+, RS2421+, RS2421RP+, RS2821RP+
  • RS3621RPxs, RS3621xs+, RS4021xs+
  • FS2500, FS3400, FS3600, FS6400, SA3400, SA3600, SA6400, UC3200, SA3200D

A NAS-sal egyszerre vásárolt alábbi komponensek is beletartoznak a garanciába:

  • RX1217sas
  • RX2417sas
  • RARG2133DDR4-16GB
  • RAMRG2133DDR4-32GB
  • M2D18
  • M2D20
  • E10G18-T1
  • E10G18-T2
  • E10M20-T1
  • RX418
  • D4EC-2400-16G
  • D4ES01-8G
  • RXD1219SAS
  • FXC17
  • D4ES01-8G
  • D4RD-2666-16G
  • D4RD-2666-32G
  • D4NESO-2666-4G
  • D4ECSO-2666-16G
  • D4EC-2666-8G
  • FX2421
  • DX517
  • D4EU01-4G
  • D4EC-2666-16G
  • E10G21-F2
  • E25G21-F2
  • RX1217
  • RX1217RP

Support Pack – támogatási csomag

Az alap a Support Pack standard, mely 2–5 év közötti időtartamban, 500 és 65 000 EUR közötti rendszerértékhez választható.
A rendszer összértékének a NAS és az összes benne található vagy hozzácsatolt részegységnek (merevlemezek, bővítőkártyák, memóriák, bővítőegységek) együttes bekerülési értéke számít, ami euróban van megadva.

A szolgáltatásszint (SLA) 3 féle lehet:

  • 7/24 rendelkezésre állású, 4 órás kiérkezéssel
  • 5/13 rendelkezésre állású, 4 órás kiérkezéssel
  • 5/13 rendelkezésre állású, NBD kiérkezéssel

Az 5/13 SLA keretében hétfőtől péntekig 7:00 és 20:00 között adható le hibajelentés. Délután 15 óráig leadott hibajelentés esetén tudják a következő munkanapi érkezést biztosítani. Itt (a POB opció kivételével) szerviztechnikus is érkezik a vállalt időn belül, kivéve, ha csak merevlemez meghibásodásáról van szó, akkor elképzelhető, hogy csak az alkatrészt küldik.
A csomag a vásárlást követő 1 hónapon belül aktiválandó a Technogroup portálján a végfelhasználó által: link

Opciók:

  • DMR (Defective Media Retention) – hibás adathordozó visszatartás
  • OWB (Labour Only) – csak szerviz biztosított, az alkatrészt az ügyfél biztosítja
  • POB (Parts Only) – csak az alkatrész biztosított, technikus nélkül

Support Pack kombinációk és termékkódok:

  1. DMR (DMSSP)
  2. Standard (SSP)
  3. POB DMR (DMPOSSP)
  4. OWB DMR (DMOWSSP)
  5. POB (POSSP)
  6. OWB (OWSSP)

Post Warranty

Az alap Support Pack az 5 éven túl a Post Warranty csomaggal hosszabbítható: 1 vagy 2 évvel, 500 és 45 000 EUR között, több lépcsőben. Ez a csomag használt rendszerekhez is igényelhető, de előzetes konzultáció és jóváhagyás szükséges.

Üzleti feltételek:

Support Pack és NBD csomag csak új NAS-sal és komponensekkel egyidőben vásárolható (kivéve Post Warranty csomag). Minden rendszerhez külön csomag vásárlása szükséges.

Technogroup technikai segítségnyújtás: link



Árajánlatért vagy további kérdés esetén kérjük keressen fel egy hivatalos Synology rendszerépítőt!
Synology.com - Hol vásároljak


NEON MULTIMEDIA KFT. – HUNGARY © Minden jog fenntartva!